ستاره باران SEE YOU - 2

ستاره باران SEE YOU - 2
سلام خدمت همه دوستان از اينکه قابل دونستيد و به اينجا اومديد متشکريم

ابزار ساخت متن هاي متحرک

see you

     از نامه سیاه نترسم که روز حشر

                                                               با فیض لطف او صد از این نامه طی کنم


لطفا از تمام مطالب دیدن کنید و نظر بدهید


فروشگاه

کارگزاری ها



آخرين ارسال هاي انجمن
عنوان مطلب تعداد پاسخ ها تعداد بازديد ها آخرين پست دهنده
ساخت سایت شرکتی 1 187 sahar22
هوشمندانه انتخاب کنید 0 70 mohsenrazi
خرید واحد 1 79 sahar22
در اجاره آپارتمان مبله در تهران دقت کنید 40 3640 tehran_apartment
قیمت درب ضد سرقت + فروش ویژه 0 69 nzri
اهمیت استفاده از میلگرد در صنعت ساخت و ساز 1 242 sahar22
وصل سرم در کرج، انجام تزریقات عضلانی در کرج 0 87 nzri
انتخاب درست 0 95 sahar22
الْحَمْدُ لِلَّهِ الَّذِي لَا يَبْلُغُ مِدْحَتَهُ الْقَائِلُونَ وَ لَا يُحْصِي نَعْمَاءَهُ الْعَادُّونَ وَ لَا يُؤَدِّي حَقَّهُ الْمُجْتَهِدُونَ الَّذِي لَا يُدْرِكُهُ بُعْدُ الْهِمَمِ وَ لَا يَنَالُهُ غَوْصُ الْفِطَنِ الَّذِي لَيْسَ لِصِفَتِهِ حَدٌّ مَحْدُودٌ وَ لَا نَعْتٌ مَوْجُودٌ وَ لَا وَقْتٌ مَعْدُودٌ وَ لَا أَجَلٌ مَمْدُودٌ فَطَرَ الْخَلَائِقَ بِقُدْرَتِهِ وَ نَشَرَ الرِّيَاحَ بِرَحْمَتِهِ وَ وَتَّدَ بِالصُّخُورِ مَيَدَانَ أَرْضِهِ.
خداى را سپاس كه گويندگان به عرصه ستايشش نمى رسند و شماره گران از عهده شمردن نعمت هايش بر نيايند و كوشندگان حقّش را ادا نكنند.
خدايى كه انديشه هاى بلند او را درك ننمايند، و هوش هاى ژرف به حقيقتش دست نيابند، خدايى كه اوصافش در چهار چوب حدود نگنجد، و به ظرف وصف در نيايد، و در مدار وقت معدود، و مدت محدود قرار نگيرد. با قدرتش خلايق را آفريد، و با رحمتش بادها را وزيدن داد، و اضطراب زمينش را با كوهها مهار نمود.(ترجمه انصاریان)




ادامه مطلب ...



طبقه بندي: مذهبی،
برچسب ها:نهج البلاغه، خطبه،
امتياز : :: نتيجه : 5 امتياز توسط 1 نفر مجموع امتياز : 5
تعداد بازديد مطلب : 1726

[ یکشنبه 01 آبان 1401 ] [ 10:13 ] [ گلبرگ ]

[ نظرات (0) ]

طبق آخرین اخبار پرداخت وام یارانه ۱۰ میلیونی از ابتدای مهر سال جاری شروع شده است اما آیا واقعا این وام قرار هست پرداخت شود؟ بهتر است بدانید در حال حاضر امکان ثبت نام وام یارانه ۱۰ میلیونی در هیچ سایتی وجود ندارد و برخی از این اخبار شایعه می‌باشد. طبق مصوبه بانک مرکزی یارانه نقدی جزء مواردی است که بانک‌ها می‌توانند به عنوان ضامن وام از متقاضیان درخواست نمایند اما معمولا بیشتر بانک‌ها وام با ضمانت یارانه پرداخت نمی‌کنند.




برچسب ها:یارانه، وام، وام یارانه، 10 میلیون،
امتياز : :: نتيجه : 5 امتياز توسط 1 نفر مجموع امتياز : 5
تعداد بازديد مطلب : 186

[ شنبه 30 مهر 1401 ] [ 18:00 ] [ گلبرگ ]

[ نظرات (0) ]






طبقه بندي: ادبی، شعر سپید ،
برچسب ها:هرز، پر، تنهایی، نور، ایمانی فر،
امتياز : :: نتيجه : 5 امتياز توسط 1 نفر مجموع امتياز : 5
تعداد بازديد مطلب : 304

[ شنبه 30 مهر 1401 ] [ 17:44 ] [ گلبرگ ]

[ نظرات (0) ]






طبقه بندي: ادبی، شعر سپید ،
برچسب ها:لیلی، ماه، ایمانی، ایمانی فر،
امتياز : :: نتيجه : 5 امتياز توسط 1 نفر مجموع امتياز : 5
تعداد بازديد مطلب : 1658

[ شنبه 30 مهر 1401 ] [ 17:37 ] [ گلبرگ ]

[ نظرات (0) ]




برچسب ها:عشق، وصف تو،
امتياز : :: نتيجه : 0 امتياز توسط 0 نفر مجموع امتياز : 0
تعداد بازديد مطلب : 128

[ شنبه 30 مهر 1401 ] [ 17:35 ] [ گلبرگ ]

[ نظرات (0) ]




برچسب ها:سپید، عشق، گیاه،
امتياز : :: نتيجه : 5 امتياز توسط 1 نفر مجموع امتياز : 5
تعداد بازديد مطلب : 111

[ شنبه 30 مهر 1401 ] [ 17:34 ] [ گلبرگ ]

[ نظرات (0) ]






طبقه بندي: ادبی، شعر نو، شعر سپید ،
برچسب ها:سادگی،
امتياز : :: نتيجه : 0 امتياز توسط 0 نفر مجموع امتياز : 0
تعداد بازديد مطلب : 157

[ شنبه 30 مهر 1401 ] [ 17:31 ] [ گلبرگ ]

[ نظرات (0) ]

مور یا مورچه حشره‌ای اجتماعی ایست همانند زنبور عسل از راستهٔ نازک بالان که در میانه‌های دورهٔ کرتاسه یعنی حدود ۱۱۰ تا ۱۳۰ میلیون سال پیش تکامل یافته‌است. امروزه بیش از ۱۲٬۰۰۰ گونه مورچه طبقه‌بندی شده‌اند و حدس زده می‌شود این تعداد تا ۲۲٬۰۰۰ گونه نیز برسد. مورچه‌ها به راحتی از شاخک‌های آرنج دارشان، ساختار گره مانندشان، کمر باریک‌شان و حرکات موزون‌شان قابل شناسایی هستند. مورچه‌ها سه نوع خانه را برای خود انتخاب می‌کنند، مانند خانهٔ انسان، تپهٔ شنی یا خاکی و کلوخ. کلوخ به ترکیب شن و خاک می‌گویند که استحکام بیشتری در برابر باران و طوفان داشته باشد. بدن مورچه دارای سه قسمت اصلی است. سر، تنه (یا بخش میانی)، پشت یا متازوم (Metatasoma) و تمامی پاها (سه جفت) به قسمت تنه متصل می‌شوند.





ادامه مطلب ...



طبقه بندي: علمی،
برچسب ها:Science، علم، مورچه، خلقت،
امتياز : :: نتيجه : 0 امتياز توسط 0 نفر مجموع امتياز : 0
تعداد بازديد مطلب : 131

[ شنبه 30 مهر 1401 ] [ 17:05 ] [ گلبرگ ]

[ نظرات (0) ]

لبخند تو

مرا به اوج می رساند

قاصدکی می شوم

که شادی را 

به تو هدیه می کنم.






طبقه بندي: ادبی، شعر سپید ،
برچسب ها:لبخند، عاشق، شادی، مهسا، اوج، ایمانی، علی،
امتياز : :: نتيجه : 5 امتياز توسط 1 نفر مجموع امتياز : 5
تعداد بازديد مطلب : 189

[ یکشنبه 24 مهر 1401 ] [ 12:53 ] [ گلبرگ ]

[ نظرات (0) ]

سردخانه جسد چیست؟

سردخانه جسد سه کشو

برای نگهداری فوت شدگان برای یک مدت معین و کوتاه از سردخانه جسد (میت) استفاده می کنند، که مانند تمام سردخانه های صنعتی دارای سیستم سرما ساز بوده، که با برق کار می کند. سردخانه های بیمارستانی در انواع مختلف، تک کابین، دو کابین، سه کابین و... طراحی و ساخته می شوند. دمای سردخانه های غسالخانه در هر کابین 8 درجه زیر صفر می باشد، و گازهای خنک کننده ای که درون موتور آن وجود دارد باعث می شود، که دمای سردخانه قبرستان تا 20- درجه سانتی گراد کاهش یابد.صنایع برودتی سردین کالا تولید کننده ی سردخانه جسد در ابعاد و اندازه های مختلف با توجه به سفارش مشتریان می باشد، و قابلیت ارسال به تمام نقاط کشور را دارد.

با این کار می توانیم جسدها را تا چند روز و یا چند ماه در سردخانه پزشکی قانونی نگه داری کنیم. بدن انسان ها پس از فوت شدن سریعاً تجزیه شده، و به خاطر واکنش های شیمیایی که انجام می شود، باعث می شود، که بوی های نامطبوع از جسد منتشر شود. ولی می توانیم با استفاده از سردخانه مرده واکنش هایی که طی تجزیه جسد انجام می شود، را بسیار کند کرد، و از ایجاد بوهای نامبطوع جلوگیری کرد.

جنس بدنه ی سردخانه درمانگاه را از دو نوع گالوانیزه با پوشش رنگ کوره ای و یا استیل ساخته می شود، و جنس استیل به کار رفته در آن کاملاً ضد زنگ می باشد، و بدنه ی داخلی سردخانه یخچال خانگی به راحتی می توان شست و شو داد. سردخانه های جنازه با بدنه گالوانیزه نیز از یک پوشش رنگ لیزری و حرارات دیده در دماهای بالا استفاده می شود، تا بدنه در برابر خوردگی مقاوم باشد.

مشخصات فنی سردخانه جسد

  • بدنه استیل نگیر ضدخش 
  • دارای کنترل پنل دیجیتال برای هر کابین به صورت مجزا
  • عایق بندی تزریقی به طول 10 سانتی متر
  • کندانسور هوایی 
  • درب استیل بدون درز
  • برانکارد قابل جداسازی
  • دمای استاندارد

ویژگی سردخانه جسد

سردخانه انسان تولیدی در صنایع برودتی یخچالسازان با بهترین متریال تولید وعرضه می شوند. طراحی این سردخانه به رعایت هر چه بهتر و صحیح تر سردخانه میت کمک شایانی می کند. تمامی قطعات این سردخانه قابل شستشو از جنس استیل نگیر می باشد. همچنی این محصول قابلیت اتصال به فاضلاب شهری را نیز دارد. ازدیگر ویژگی های سردخانه جسد صنایع برودتی یخچالسازان می توان به داشتن کمپرسور با کیفیت، برانکارد از جنس تمام استیل قابل شتشو برای جا به جایی،  راه اندازی و نصب راحت، قابلیت تنظیم دمای هر کابین به صورت جداگانه، دارای عایق بندی تزریقی 10 سانتی متری و درب با یراق با دوام اشاره کرد.  

عملکرد سردخانه های جسد

همان طور که در قسمت های بالا نیز اشاره کردیم این دستگاه عملکردی مشابه یخچال را دارد، دارای موتور و کندانسور و... بوده و موتور کندانسور این سیستم ها همچون یخچال ها از نوع موتورهای هرماتیک می باشد و از قدرت بسیار بالایی برای خنک کردن محیط  داخلی سردخانه برخوردار می باشد. کندانسور یا سیستم خنک کننده و فن از تجهیزات بسیار مهم دیگر این دستگاه است که در این سردخانه ها تعبیه شده است و باعث گردش هوای سرد و پراکنده کردن ان در در تمام فضای داخلی کابین ها می شود. فن این سردخانه ها با قدرت هوای سرد را در بین کابین ها به حرکت در می آورد.

از تجهیزات بسیار مهم دیگری که در ساختار این سردخانه ها وجود دارد، ترموستات بوده که باعث کنترل و تنظیم دمای داخل کابین ها می شود و از افزایش و کاهش ناگهانی آنها جلوگیری می کند. ترموستات از جمله قطعاتی می باشد که در این گونه سیستم ها باعث صرفه جویی در مصرف انرژی می شود و عملکرد موتور سردخانه را بهبود می بخشد. در ساختار سردخانه های جسد از برانکارد استفاده شده است تا انتقال و حمل جسد راحت تر شود. جنس این برانکاردها نیز بایستی مانند بدنه ی دستگاه به گونه ای باشد که بتوان به راحتی آن را بعد از هر بار استفاده مورد شستشو قرار داد.

https://yakhchalsazan.com/category/%D8%B3%D8%B1%D8%AF%D8%AE%D8%A7%D9%86%D9%87-%D8%AC%D8%B3%D8%AF






طبقه بندي: متفرقه،
امتياز : :: نتيجه : 0 امتياز توسط 0 نفر مجموع امتياز : 0
تعداد بازديد مطلب : 190

[ پنجشنبه 05 خرداد 1401 ] [ 12:49 ] [ fatemeh7997 ]

[ نظرات (0) ]

.: تعداد کل صفحات 24 :. صفحه شماره صفحه قبل 1 2 3 4 5 ...23 24 صفحه بعد

خوش آمدید

برای دیدن مطالب بیشتر به صفحه بعد بروید

دانلود مقاله
این مجموعه شامل  28 فایل پی دی اِف است که شامل حل تمرین های فصول یک تا چهار کتاب Thoughts and Notions است (یعنی از اول کتاب تا آخر صفحه 149 کتاب). جواب های هر درس به صورت مجزا در یک فایل پی دی اِف قرار گرفته است. فایل ها با کیفیت هستند و پاسخ ها کاملا صحیح و مستند و توسط استاد باتجربه دانشگاهی پاسخ داده شده اند. پاسخنامه از فصل های زیر تهیه شده است: Unit One: Inventions Unit ...
دسته بندی: دانشجویی تعداد صفحات: 12 حجم فایل : 470 کیلوبایت فرمت فایل دانلودی:  zip فرمت فایل اصلی:   word و pdf   توضیحات درباره محصول :      - فرم های تکمیل شده کاربینی رشته حسابداری علمی کاربردی با تمام جزئیات      - بدون نیاز به مراجعه به محل کاربینی و بازدید از آن      - قابل استفاده برای همه گرای ...
مجله اينترنتي دانستني ها ، عکس عاشقانه جديد ، اس ام اس هاي عاشقانه
از ما حمايت کنيد
به s-e-you امتياز دهيد